hos Emelie kusinen ♥

gokvällen bloggen och ni besökare!
Idag vaknade jag runt 10, fast jag igentligen inte hade behövt gå upp förns 11:30, kul?! - nää!
Drog mig ur sängen för va bara så jävla pissnödig, hatar när det blir så! :p hah, menjaa..
efter det så gjorde jag mig iordning och drog till skolan, mötte upp Emely i fittja och så drog vi skolan,
vi hade en onödig lektion och vi var typ där 45 min, kul liksom.. men vi fikade lite efter och sen så bestämde jag mig för att träffa kusinen Emelie så vi var i fornhöjden hos 'farmor och farfar' och efter det så gick vi med nicki ( hunden ) hemmåt och Emelie köpte lite godis och cola så när vi kom fram så blev det film, cola och godis (: och vi e typ gottegrisar så nu ska hon göra chokladpudding och kl e liksom halv elva, haha :P, typiskt oss!
Imorn blir det skola iallafall, börjar inte förns 12:40 så jag åker hem innan och byter kläder, skönt.
föresten har mina kläder jag beställde kommit, nu är det bara pengarna som fattas,
hm.. jag e så duktig på att spara, NOT! :( jaja, sån är jag.
Men nu ska jag inte skriva mer för idag, hoppas ni har det bra och sleep tight, Love /ella<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0