Onödig skoldag!

Idag började vi seriöst 12.40, skönt men irriterande,
för när jag och emely kom till skolan så fick vi inte komma in på svenskan
för vi kom typ två minuter sent, shit asså!
Aja.. Vi gick och köpte macka å dricka i cafeterian,
sen satt vi och vänta och bara snacka lite,
och emely mobbade Bertil  ( matteläraren som vi hade ) haha xD
Efter svenskan va slut så va det naturkunskap
och från början så jobbade vi inte direkt
men sen när vi titta på film lyssnade vi och antecknade mycket,
bra gjort av oss tycker jag! =)
Lektionen pågåde i 1½ timme
och efter det skulle vi hem och då skulle emely köpa frukt i Vi, haha så söt!
Sen åkte vi åt varsitt håll, hon till Handen och jag till Salem,
så när jag kom hem va jag ensam.. skönt som fan! Har ätit mat och så..
Ensam e jag fortfarande, så sitter här själv nu och ska bara ta det lugnt idag.
Skriver när jag har något nytt att uppdatera
/ ella<3

Kommentarer
Postat av: Ullaa

Hahaha mobbare xD



de lät värsta sorligt, vi åkte åt varsitt håll, hon till handen och jag till salem,



haha stackars oss! <3

2009-01-29 @ 11:19:46
Postat av: ella

haha, de va ju sorgligt xD

åh shit, vi mobbar ju alla :D (a)

haha <3

2009-01-29 @ 19:18:12
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0