nyår, partyparty!

Go kväll på er !
Igår va då nyårsafton och jag skulle hem till tumba
för att parta loss med syskonen, pappa och Dianas kompis
Till en början va det ganska dött för ingen hade direkt börjat dricka
och det verkade inte direkt vara något partyhumör för en del
och Diana och Carro ( dianas kompis ) hade inte kommit,
så jag och Jill började sjunga singstar och tillslut kom dom.
Vi käkade paj som pappa hade gjort, super mums, med sallad och allt..
sedan dukade vi av och gick till vardagsrummet för att sjunga lite kareoke.. mkt sjungande!
Efter ett litet tag blev det mesta tråkigt och Jill, jag och Mikke drog ut för att möta Robin och Micke, vi drack lite, gick runt och smällde lite småsmällare.. tiden drog iväg och vi gick hem till oss igen allihopa och spelade lite actionspel.

När vi gjort det ganska länge ringde det på dörren, det va våra grannar som frågade efter citron och både Mikke och jag reagerade på att det va värsta partyt där inne, vi ville gå in, men dom andra mupparna vågade inte :p hihi
När kl va tolv fick jag nog, vi skulle gå ut och jag hörde alla ungdomar utanför dörren, så jag öppnade!
Vi hälsade typ lite och sa gott nytt år och dom frågade ifall vi ville komma in till dom efter tolv, självklart sa vi då.
Så vi drog över till dom och festade lite, kulkul.. och nu sitter man här heltrött efter igår!
så kan det bli, vi höres! tjingeling / ella <3

jill och ella
syster och jag

Kommentarer
Postat av: siian

Låter som du hade de riktigt nice ;D <3

Gott Nytt år i efterhand haha :P

2009-01-01 @ 23:53:39
URL: http://siian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0