Grattis bror <3

Fun part:
Idag fyller min lillebror år, 17bast dåra, bara ett år kvar sen e han fri :D,
men typ 7månader för mig :p hihi
aja, hoppas han fåre najs som 17åring :)
Jag ville bara skriva att idag har jag inte vart i skolan, skönt!
Behövde inte det eftersom vi bara hade en lektion,

Bad part:
och så har det varit bråk hemma
Andreas har blivit utslängd och det förstår jag tyvärr.. hoppas allting löser sig.
Annars kommer jag nog inte orka mer, jag mådde ju så bra innan
och jag visste att något skulle komma upp så att jag blev sämre,
så här sitter jag nu på ruta ett igen och deppar :/
som tur är så har jag allt annat som jag får vara lycklig över
aja de e bara att leva vidare, och ta allt som det kommer..
en sak till... Jag saknar Diana skit mkt,
det finns liksom ingen man kan prata med när man mår dåligt,
jag kan inte längre knacka på hennes dörr
och fråga om jag får komma in, och det suger..
annars är jag ju glad för hennes skull och så, men iaf :(
Saknar resterande familj oxå, som jag heller aldrig träffar..
Pappa, Jill & Mikke, höppas vi träffas snart, sist va för ungefär 4 veckor sen.
byebye / ella<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0