fredagar betyder praktik..

Då har praktiken börjat igen, och det var en ganska hård dag idag.
Men efter mycket slit och släng blev kl halv sex och jag fick gå en halvtimme tidigare.
Men det sötaste av allt är att när jag skulle gå sa Lotta, ajuste jag höll på att glömma en sak..
och så gav hon mig lite pengar även fast jag inte ska ha det. Dom är verkligen hur söta som helst!
Me love All Skön Samling :) <3

Nu är jag iaf hemma, har inge lust att göra något idag, är så himla trött!
Igår va det iaf en kass skoldag, fyfan! Orkar inte berätta, ni som vet - vet!
Åkte hem och lagade kyckling med ris och tsatziki å brocoli ^^, mums!
Så det va min torsdag och fredag kort skrivet.
 
och om jag inte hinner skriva nåt i helgen så ska jag iaf fall nog träffa Zina på söndag, mys<3
och lördag kanske blir fest men tror fan inte det.. folk är inte säkra, tråk.
ahap, men.. pusshej leverpastej / ella<3

Kommentarer
Postat av: Siian

Va bra att du trivs & så bättre på den här salongen än den förra.. :)

Men huru erkän de e skönare på apu än i skolan... <3

2009-01-30 @ 22:11:36
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: ella

lätt att de är bättre, kommer aldrig kunna bli sämre än skolan, i hate the fucking school! :/

2009-01-31 @ 13:13:17
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0