vecka 6

Den här veckan har varit jobbig och kommer bli jobbigare,
är helt slut och det är bara onsdag.. men lite skoj hinner man med iaf!

Måndag: skola en onödig lektion - det vill säga MENTOR jätte kul, och sen slutade vi.. så jävla drygt!

Tisdag: Började skolan 9:10 en lektion och sen 3 långa uttråkade håltimmar datalektion med prov dessutom och då va kl ungefär två på eftermiddagen och vi barasatt i skolan, sen gick vi och åt på kebaben och efter det hem till mig och hämta mammas busskort för vi skulle tillbaka till öppet hus kl 18:00, så jävla irriterande, missade mina program och allt.. sug!

Onsdag: Vaknade halv åtta och va så jävla trött efter gårdagen, och idag va det då idrottsdag, fyfan! Vi gick typ runt hela jävla stockholm kändes det som! Emely och jag köpte varm choklad så vi blev lite varma när vi gick där, men jag blev ju lite för varm höll på att koka bort, shit asså.. så Emely fick låna min jacka för hon frös jätte mkt.. när vi hade gått halva vägen såg vi en busshållplats och vi tog bussen tillbaka till centralen, *latmaskar*.

Torsdag: Imorn är det jobbig fittdag på frisör, så irriterande med såna lärare och vissa klass'kompisar' som finns i min klass, usch.. éfter kanske det blir att träffa någon, men vet inte ännu.

Fredag: Praktik från nio till sex, kul men ganska jobbigt för tiden går så sakta och det är ju endå en fredag då vill man inte sitta där hela dagen.. Efter blir det hem till Bella för hon fyller 18 woho!! partyparty typ :)

Lördag: Mormor kommer antagligen idag och då hoppas jag att mina kläder har kommit, kanske träffa min Larsson om hon har tid och lust.. hoppas, för det va 50 å sen sist :( <33

Söndag: Ta det lugnt om ingenting annat kommer upp.. berättar mer om dom intressanta dagarna och så.

pussilussi / ella <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0