uppdatering →

då är det söndag - igen! iisch, helgen går bara fööööör fort, inte sant?!
i fredags va det då apu ( praktik ) som vanligt, kul men för många timmar asså..
efter det fick jag stressa hem ochdusha och göra mig i ordning och sen ta bussen till Bella
Hennes 18årsdag och det var helt okej, förutom att jag va den ända som inte kunde syrianska och den enda
svenska inte direkt någon hit, eftersom dom typ bara spelade syriansk musik och pratade mest på deras språk, hmm.. fast dricka fanns det så mig gick det ingen nöd på, haha..
men jag stannade väldigt länge iaf för Bellas skull, hon fyllde ju trotsallt 18 år..
när jag skulle åka hem så blev allt strul, det tog minst två timmar så va ungefär hemma 4 och jag skulle på dop på lördagen, så sket i dopet och sov lite längre, men sen vid ett bestämde jag och Zina att vi skulle ha alla hjärtansdag tillsammans, för vi båda e ju singlar (a), så vid drog till skärholmen och gick runt lite hittade lite saker och sen åt vi på Millas, bästa kycklingsalladen! hihi, efter det gick vi runt lite till, mycket skatt och tjaffs som vanligt med oss två, hah.. iaf, efter skärholmen drog vi hem till Zina och tittade på film, när filmen var slut var kl redan nio så jag åkte hem och ja..
idag är det då söndag, softdag, jag har tråkigt som vanligt typ.. men men, om ingen vill hitta på något så kommer jag nog bara sitta hemma, aja.

Skriver nångång ;) /ella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0