Redan slut..

Helgen är då redan slut och det blev inte alls som jag hade tänkt mig,
idag hade jag då tänkt att träffa Zina, men det blev för sent för henne
hon hade läxor och allt, så det får ske nångång i veckan..
Och igår så kanske det hade blivit party men ingen hörde av sig så orka :s
Åkte till Diana ist och dä va då mormor samtidigt, så när jag varit där i några timmar
åkte jag hem till mormor ist för att åka hem, vi tittade på Titanic och hade mysigt :)
åh va jag älskar den filmen, kan titta på den hur många gånger som helst, utan att tröttna!
Så när jag vaknade så åt vi frukost tillsammans och pratade lite,
senare på förmiddagen tittade vi i kataloger och beställde lite kläder, älskar!!
Hittade lite, tex det här:

och sen hittade jag en v-ringad tröja men fanns ingen bild på internet..
och något annat, men kommer inte ihåg vad :o senil! (a)
/ ella<3

Kommentarer
Postat av: Larsson

Snyggt!! <3<3<3

Gissar på att texten under ditt namn är från låten Broken Strings ^^

<3<3

2009-02-03 @ 22:12:07
Postat av: ella

jaa, tyckte jag me ^^

aa, busta inte mig :D, de e en liten hemlis. hihi

2009-02-04 @ 16:02:47
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: ella

glömde göra hjärtan älskling x)

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-02-04 @ 16:03:25
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0