nyheter,

min söndag är uppbokad!
Jill och jag ska vara, förmodligen sova nånstans oxå,
vi ska hinna ikapp allt vi missat med varandra så det lär ta lite tid,
hihi.. men vi ska ha skit kul, och jag kommer att skriva om dagen antingen på kvällen fast förmodligen dagen efter.. =)
Det är nu lov, skit skönt! Jag har lite planerat och så, fast det blev inte så mkt jobb,
bara på onsdag, på tisdag ska jag klippa madde och kanske cissi..
Jag ska vara med Jill som sagt på söndag och måndag, jag ska till Haninge!!! och jag ska SOVA!
 dycker det upp någon fest, så smsaaa! Jag e på hugget ;) / ella<3

En annan sak som jag funderar över, jag frågade min lärare lite saker när vi tittade på när hon gjorde en uppsättning och jag frågade ifall många tabbar på gesällen och hon sa att det har visats att dom som praktiserar ett år ute på någon salong har större chans till att klara sig, och jag har inte tänkt på det tidigare men seriöst, jag vill inte tabba på provet.. så vad tycker ni, ge mig förslag.. ska jag praktisera ett år eller ska jag försöka satsa på provet direkt? :/ :s unsure..

Ni behöver inte veta nåt om det här för att skriva er åsikt, please help me, behöver det! :o


Kommentarer
Postat av: Jillou :)

praktisera först kanske? det skulle ju inte kännas bra om du inte klarade provet? :/

2009-02-25 @ 00:50:25
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0