'nåntingnånting..

Veckan blev annorlunda, tidigare skrev jag ju hur mina dagar hade sett ut och skulle se ut..
jag kan säga såhär, dagarna efter blev inte alls som jag trodde, både bra och dåligt,
så jag skriver om!

Torsdag: sov hos moster madeléne efter skolan och vi hade det jätte mysigt

Fredag: Idag var det då praktik som vanligt men ingen fest för Bella utan det blir nästa fredag.

Lördag: kl 12 kommer moster Ingela med kusin Corre och jag ska då klippa dom och vad Jill och jag hade bestämt skule vi vara men hon har inte hört av sig, men hoppas på att de är vi imorn!

Söndag: Inge vila för mig, men det gör inget för LARSSON kommer hit, jihoo! äntligen får man träffa henne oxå, saknar henne massvis. <3

Mest bra tycker jag :) hihi!
vi hörs /ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0