``lite info bara´´

En kille och två tjejer ~17 pratar om killens nya hund.
Killen: Jag ska lära den allt jag kan!
Tjej 1: Haha, det blir ju inte mycket inte!
Tjej 2 nickar instämmande.
Killen: Joo fan, jag ska lära den matte! Tänk va coolt om jag ba "vad är 10+5?" och så skäller den fem gånger!
Alla blir tysta.


haha, skrattretande eller vad?!


Igår var jag med Lollo och vi va i stan, hade kul och så, shoppade lite och sen åkte vi hem till henne och tittade på en grymt bra dansfilm, eller ja.. jag tittade medans hon sov ;) Efter det åkte jag hem, tittade lite på tv, fixade mina naglar
och läste lite glamour.. inte mycket mer faktiskt, eller jo, jag duschade.
Idag så har jag däremot inte gjort så mycket, ingen skola för jag vägrar släppa mig dit för en enda lektion som man inte ens gör något på, never! Så jag vaknade, gjorde frukost, målade mina naglar typ 50 gånger för jag visste inte vilken färg jag skulle ta så det blev natural :) efter det blev det duscha, sen lunch och film, sen lite tråkig tv och tiden bara gick och så va det dags att laga middag, jag tog ansvaret att laga köttfärssås med spiralmakisar, och så brocolli.. muuums! Och nu efter maten sitter jag här vid datan och har ganska så tråkigt, :/ aja, imorn blir det skolan, isch!

ska dra och göra något lite roligare nu iaf :) puss och kram, skumbanan! /ella <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0