Varför blir jag såhär?

(Ni som vill se något roligt, jag avråder er från att läsa!)

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag känner mig bara så patetisk! Jag gråter, mår dåligt över något jag har ställt till. Men jag kan fortfarande inte ångra något jag gjort eftersom jag aldrig gjort det med flit. Allt bara flöt på tills jag började gå hos läkaren för fem år sedan. Visst kunde jag tycka att allt var bättre, men nu står jag här igen.. på samma ruta ett. Och har bara gått fram och tillbaka till ingenting. Vill bara gå igenom operationen och sen var det klart! Men så kommer det aldrig bli, kommer säkert bli ännu sämre och dö i sjukdomen som dom så fint kallar det för. Vill bara ta tag i mig själv och försöka övertala mig själv att jag är värd bättre, jag ska gå igenom det här.. och jag ska starta direkt. Men jag ser ingen vilja, jag känner inget hopp. Kan lika gärna lägga mig i min säng och ruttna bort, för det är exakt vad jag gör fast ännu värre. Det tar så psykiskt på mig att veta allt om mitt yttre.. att se alla fina vänner man har medans man själv ser ut som ett pack! Jag vet inte om jag riktigt orkar med mig själv och mitt kassa självförtroende. Vill ju bara må bra, vara frisk och hälsosam, leva livet fullt ut och vägra skämmas.. våga visa vem jag är och stå fullt ut med vem Ellinor Bogstedt är. Men känns så onödigt när man vet att läkarna inte gör det minsta för att få en att må bättre, ni ger mig en massa skit tabletter som får en att tro att man blir bättre, att man är på bättringsväg.. hmm, hur länge funkade det på mig?! Kanske en vecka, jag tänker såfan heller hämta ut den där medicinen något mer.

Om fem år vet jag vart jag står om ingenting händer här och nu! Jag ligger där i sängen troligtvis ännu sämre, både psyket och det fysiska. Men ändå känna samma sak som idag, kommer inte märka någon skillnad förns jag tar mig igenom operationen, som jag så gärna vill göra. Kommer nog inte heller kunna bli firsör med dom problemen jag har, som bara kommer bli sämre om jag arbetar ståendes hela dagar.. blir heller inga vänner kvar tillslut. Vem fan kommer vilja ha mig när jag liger där helt ensam och aggresiv. Tar ut all agression på mina nära och kära bara för att jag mår dåligt, bara för att jag vill känna mig bättre. Fast en sådan äcklig person är nog det sista jag vill vara... Men hur kommer det annars bli, om inte så? Säg det ni som har ett bra svar! Jag vet att jag är jobbig nu men orkar inte, vill bara få ett stopp på all skit just nu, och ta ett sista andetag. Jag vet att jagh kommer må bättre senare men just nu orkar jag inte. Känner så stor press över mig själv, och har dessutom ångest över att jag ska till sjukan imorgon. Vill inte ><, men det är något jag måste, åh fyfan. Vill inte att någon frågar vad det är om, ni som vet.. ni vet och får gärna kommentera. men snälla avsljöa ingenting. Ska sova nu. Bye my babes /ella<3

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Du är världsbäst, utan dig inget mig. Dennnan&Ella, det blir liksom inte bättre. Jag älskar dig!<3

2009-08-28 @ 12:57:05
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gumman vi fixar det här, om två veckor så blir det röj där borta, det kommer att ske. Allt kommer att bli bra, du kommer att må fint. Annars ringer JAG, tänk dig JAG som inte vågar ringa någonstans, jag ringer. För igår var jag bara så jävla arg, så arg och ledsen, INGEN ska behöva ha det så här, INGEN som jag älskar, verkligen ingen. Speciellt inte min lilla Ella. Alla ska kunna nå sina drömmar, din dröm är frisör, det ärju ett yrke som både du och jag vet hur det går till, man står, står och står hela dagarna. Din sjukdom ska inte kunna hindra dig från att bli frisör, INGEN JÄVLA SJUKDOM. Förstår du ? Vi kommer att klara det här även om det blir en tuff resa, även om vi måste uppmäärksamma hela världen. För detta måste bli verklighet nu, ingen saga, detta är fucking verklighet nu.



ÅH FITTHUVEN! JAG HATAR DE SÅ JÄVLA HÅRT.



18 år och hela livet framför sig, hjälp henne innan det blir för sent, åh. Jag e förbannad nu!



(Du behöver inte godkänna kommentaren var bara tvungen att få skriva)



Jag finns för dig!



/Em

2009-08-28 @ 13:32:48
Postat av: Zina

Läste inlägget och jag känner mig rätt lost, fattar ingenting :( Var stark, du är BRA! Glöm det aldrig. Vi måste ses.



Love you.

2009-08-28 @ 17:39:34
URL: http://infiniteternity.bloggsida.se
Postat av: Larsson

Gumman, träffas? <3

En kommentar känns inte tillräckligt, lite verklighet behövs...

Ring en signal/skicka sms när som helst älskling<3

2009-08-28 @ 19:19:40
Postat av: din lillasyster föralltid

Jag vet hur det är gumman.. även fast att du har det värre så vet jag! Om du vill prata så finns jag här, jag är en utav få som förstår dig!!!!!!

ÄLSKAR DIG MEST

2009-08-30 @ 18:38:09
URL: http://jillous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0