Smoothie + datan = mys

Hej alla söta, har precis förstått att det var fel på kommentarsaken., trodde bara det var fel på min.. och har inte riktigt tänkt på det. Jaja, allting löst. Kul att ni gillar min blog iaf, som sagt.. jag blir jätte lycklig av att få höra sådant. Just nu sitter jag iaf i mitt rum och dricker hemagjord smoothe, så gott att jag nästan kan dö. Tog en kvällsmacka också med skinka och gurka.. va lite småhungrig nu när jag kom hemifrån pappa. 

Imorgon är det praktik som gäller, som sagt ska vi ha det på måndagar nu. Vilket jag kommer tycka är helt amazing för jag kommer sluta 11:10 på fredagar  nu, och då kommer man ju orka mer på helgen. Aja.. orkar inte skriva mer idag är fruktansvärt trött. /ella<3




Kommentarer
Postat av: Alexandra - VADFANSKAJAGHETA

Hejsan:)



Ville bara tala om att jag e tillbaka med bloggen igen efter ett oplanerat sommaruppehåll och eftersom jag har dig på bloglovin så hoppas jag att du börjar kika in hos mej igen och ifall du kanske tagit bort mej eller så så får du gärna lägga till mig igen.

Hoppas du haft en superbra sommar.

kram:)

2009-08-24 @ 02:02:28
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Jillou

:D<33

2009-08-24 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0