Tack mina söta läsare

Hejhej blogglovers <3

Idag har jag fått ganska så mycket gjort på min lediga dag.. annars brukar dom bara springa iväg. Men har faktiskt hunnit dammsuga rummet, tittat på tv, färgat mamis hår, svarat på alla fina kommentarer från er! och lagat mumsig mat, guess what it was?! ;) Spagetti och Köttfärssås såklart. Det ända jag ska göra mer idag är att ta det lilla lugna och sedan titta på paradise hotel och så gå och lägga mig.. för det är ju nämligen jobb som gäller imorgon, börjar 10 då också. Hoppas jag har lite kunder så att tiden går fortare, så jag kan komma hem och blogga lite också. Eller vad säger ni? hihi

Vet ni en sak jag ska göra nu när jag sitter här framför datan  - Ska titta lite på nelly.se och se om jag hittar andra fina skor. Och så kanske jag skickar in ett till inlägg. Nämligen - Ella hissar och dissar. Woho, det var ju ett tag sedan om man säger så. Nej men nu ska jag fortsätta in i denna beroende framkallande internetvärd. Looove /ella<3
Vad har ni haft för er idag då?

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

sv: haha precis, jag tror också att dom tror att du menar den modellen HAHA! Hihi jag älskar också mitt hår (a) eller njaa.. snarare hårfärgen x'D <33

2009-08-04 @ 21:00:21
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0