Supa ikväll?

Tjena pysen!
Hänt något idag? Ja! Träffade Dennan på morgonen för vi skulle ju hämta ut våra biljetter till kryssning. Det gick som smort, så köpte vi en musig liten Twister.. det var ju bara så himla varmt liksom! Efter det gick hon och jag hem, hon till sitt och jag till mitt. Jag spelade lite nintendo när jag kom hem men sedan var det dags för städning.. jag fick ta toaletterna -.-' mumsfilibaba liksom, eller inte! Verkligen skabbigt att hålla på med toan, okej handfatet och så men TOAN, jag säger bara urk! Nu har mamma ch Bosse åkte till mormor. Dessutom sover Andreas, så passade på att sitta lite vid datan när jag ändå har tid liksom! Känns skönt att dom här hemma börjar jobba snart, för då får jag iaf en vecka hemma ensam typ.. fast kommer ändå knappt vara hemma! Vi får väl se om jag får en laptop på lördag?! Ja, nu snackar jag om att jag skriver för få inlägg, det är nästan hemskt! Jag älskar ju bloggen, en del av min vardag om man säger så.. vill ju kunna skriva närsomhelst liksom. Aja, ni kommer förmodligen märka när jag får en data. Ska kanske vara med Jill idag, vi ska nog supa i Hökarängen.. bara för att få släppa loss mig själv och må lite bättre för en stund. Kommert säkert upp en video om våran supkväll ! Måste ge mig, ska väl titta på mina söta vänners bloggar och se vad dom har skrivit. LOVE /ella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0