Nya skor + Harembyxor

Heejsan, hittade mina skor idag.. totally love theme! Har dessutom köpt rosa Harembyxor från Gina som mysbyxor, super sköna att bara ha hemma, inget jag skulle gå ut med direkt. Dennan och jag köpte likadana och båda vi tycker dom e så mysiga. Dom kostade ju ändå bara 29kr, hallå?! Detr kallar jag fynda.. riktigt sköna må jag säga. Sitter vid min nya bebis nu och ska nog bara kolla runt lite på nätet och sen fixa lite med uppdateringar och så.. idag kommer lite bilder från lördagen och på mina skor. Fast bilderna från firandet hemma i lördags är på digitalkameran så dom får ni se senare. Puss /ella<3

Vi tjejer på Crusingen, love us :)

Mina nya bebisar, love theme so!

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

sexigaste bilden på mig :)<3

2009-08-18 @ 06:20:18
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0