Mot Tumba/storvreten

Jag vaknade för en och en halvtimme sedan. Fortfarande trött som en jag vet inte vad! Ska iaf åka till Tumba, alltså till pappa för vi ska typ käka kräftor och så på gården.. det var iaf så jag uppfattade det hela :) kommer nog bli skit kul, i hope! Då ska pappa få sina efterlängtade pantteri som jag köpte åt honom på båten. He totally loves it! Jag skriver nog inge mer idag då, men ikväll kommer ett inlägg med bilder från idag. Då kanske ni blir lite muntrare och börjar kommentera igen?! Jag fattar inte varför ni har slutat med det.. känns inte som att jag skriver något bra längre, blir inte att blogga på samma sätt. Eftersom att mitt mål är att alla ska veta vad jag tycker och tänker. Vill föra vidare mina tankar och egenskaper. Snälla fortsätt kommentera jag älskar att se att någon verkar gilla mina inlägg. Gör ni inte det säg till vad jag gör fel och hur jag kan bättra mig :) Ska göra mig i ordning nu, så ni får ha det så bra. LOVE /ella<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej Hjärtat, storasyster här!



Klart jag vill att du ska fortsätta med bloggen de du skriver är så himmla underbart.

Saknar dig massor <3

2009-08-22 @ 17:18:16
Postat av: Jillou

Klart att du ska fortsätta med din blogg din muppis!!!! :D<333

2009-08-23 @ 23:25:36

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0