Laddar ner musik


Jaaa det blir fest för min del jag lovar. Jag ska ha fest! Så är det bara, vad än folk säger.. är så trött på att behöva göra allt själv, visst det är jag som ska ha fest men va fan så kompetent är jag inte så behöver lite hjälp av mina föräldrar med planering. Jag skulle ha fest nu den 8de men det blir ju inte av för att min såkallade familj inte hjälper mig ett piss. Dom sa till mig förra veckan att den 8de inte skulle fnka och nu nämner dom det inte, det är hela tiden jag som får ta alla i kragen och jag är inte  vuxen - dom låter mig inte vara det iaf.. så varför kan dom inte kirra minsta lilla åt mig, det enda dom behöver göra är att bestämma ett datum med min 'faster' som har lokalen. Men det är väl ingen som orkar. åh jag vet liksom inte vad jag ska säga :s eftersom jag kanske får hyra den gratis så kan inte jag ringa för bosse ska säga till berit att den ska vara gratis eftersom att han ska fixa hennes kök. Ingen i hela världen som fattar det heller - alla bara - varför ringer du inte själv?  AAAAARGH jag får damp snart, jag ska ha fest och det är inte när jag fyller 70 utan under denna månad. åh jag får flipp :'/ aja ska inte tråka ut er med mitt gnäll !

Idag har jag jobbat, tjänat ihop 330kr :) och det blir ju två dagar till så blir cirka 1000kr och shopping på lördag. Asså jag och pengar är inte kompisar -.-' spenderar dom som om jag vore rik.. vilket jag inte är !

Är med Jill nu och vi laddar ner musik till min-fest-som-jag-SKA-ha :s :o
Älskar att ni läser min blogg men lämna avtryck också PUSS /ella<3

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

du S K A ha fest.. :@<3

2009-08-04 @ 20:31:02
URL: http://sohardtofind.blogg.se/
Postat av: Zina

Hoppas den blir av<3

2009-08-05 @ 00:28:27
URL: http://infiniteternity.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0