Kräftskiva idag dåra

Är inte så taggad ännu, men det kommer väl när jag har duschat och börjar fixa mig. Så brukar det vara för mig! Kommer nog bli sjukt trevligt och kul ikväll.. åker till Madde innan och lämnar alla mina saker och så. Ska ju sova där eftersom att det är närmare än att åka hem till mig (helt själv dessutom). Just nu sitter jag bara och nopar brynen. Ett är klart och nu är det bara nästa buske som är kvar, hatar att det gör ont.. annars hade jag gjort det på 5min, menmen. Imorgon åker jag till Haninge igen eftersom att då är det firande hemma hos Erica som fyllde igår. Glömde berätta att jag åkte dit igår faktiskt. För att gratta henne lite och prata m.m Jag ska försöka ta massa bilder också, på både kräftskivan och firandet. Påminn mig så att jag inte glömmer ^^,

Just nu har jag ett litet dilema bara! Vet inte vad jag ska ha på mig, men är helt säker på leggins. Velar mellan två outfits. Kanske tar ena idag och andra imorgon?! Aja, ska fortsätta med mitt bryn så jag kan hoppa in i duschen sen, mjaou /ella<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0