Jobbat -

Har jobbat nu på kvällen och jag tyckte det var väldigt roligt men ganska småirriterande när man ser hur folk ba aa visst och så slänger dom reklamen rakt framför nyllet, hallå?! Varför inte ba nej jag vill inte ha.. jobbigt liksom, snacka om att gilla att förstöra! Drygbollar :) Vissa fick ju igen för att dom gjorde som dom gjorde, haha! Dennan fattar vad jag menar. Nu sitter jag här typ dyngtrött, ska väl slagga snart.. gick upp typ nio idag för skulle till sjukhuset (som jag hade glömt), efter det var det ju bara att åka hem och städa, baka och laga middag. Det blir ju lite folk hemma hos mig imorgon - Eftersom jag ändå fyller 18 bast på söndag, GOSH ! ! Så imorgon bjuder jag på lite fika och så, blir faktikst inget stort (tyvärr) men efter så åker nog jag och Dennan till stan och delar ut flyers till folk som gillar fri entré och billig dricka ;) Och sedan ska vi parta loss med mina vänner från Haninge, åh jag bara längtar! Är inte värsta taggad just nu, men imorn! Då jävlar! Det kommer vara helt sjukt.. love the life sometimes. Aja, ska ta och slagga nu så jag orkar med den stora dagen imorgon, right? /ella<3

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

ÄLSKLING VI SES IMORGON/IDAG :DDDD <3

2009-08-15 @ 01:49:11
URL: http://sohardtofind.blogg.se/
Postat av: Alex, Twilight Suger

fan vilken snygg blogg du har alltså! WOW :D:D..



puss pårej snygging ;)

2009-08-15 @ 02:28:26
URL: http://twilightsuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0