Im a Kärring ;)

Woho! 18 bast idag då! Fan va skönt det känns, fast mår inte så bra just nu. Är både förkyld¨och trött, menmen. Igår var en toppen dag fick en laptop som jag önskat mig, så härligt.. fast jag har ett litet problem - jag måste skaffa en lång sladd (vad den heter vet jag inte) som kan dras igenom mitt rum till routern, annars funkar inte mitt internet.. så drygt, men jag säger ännu en gång - menmen! Det blev lite folk som kom igår och jag fick lite söta saker <3 laptopen såklart, silvershampoo, badskum & salt, örhängen, påslakan, trisslotter, blombuketter, någon slags magnet med mitt stjärntecken, silverskedar?!, ljus, typ 10 cider och en 'champange'. hihi, tack allihopa <3 Efter firandet drog jag, dennan och jill till stan (CRUSING OFC) där vi träffade nästan alla! Jag träffade t.o.m en gammal klasskompis, väldigt nära klasskompis som då också var där. Patrik heter han :) och vi snackade och så, vi mötte dessutom upp Emelie kusin och hon var ju med oss. Min barndomsvän som u är min brors vän var också där som honom var vi med i en timme också. Trevligt hade jag iaf, en lyckad kväll i stan med vänner och allt! Det behövdes inget krogen för mig igår - det finns ju ändå fler tillfällen som när studiebidraget kommer, eller vad säger ni?

Vad har hänt under eran helg? Puss /ella<3

dessutom kommer nog bilder upp senare idag, så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

Jag vill INTE se bilderna hahha... dessutom är det kryssning på TORSDAG! Då får vi chansen att dra fram leg ;) haha

2009-08-16 @ 16:15:32
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Zina

Grattis på födelsedagen igen pretty girl! :* <3 Vill se dig!



(Vet inte om du fick mitt sms igårnatt.)

2009-08-16 @ 19:57:32
URL: http://infiniteternity.bloggsida.se
Postat av: Jillou :)

det var underbart! nu ska vi bara vänta tills jag fyller 16 och sen är det två år kvar tills jag blir 18 då du dock redan fyllt 20, fuskis du är före mig med allt :'(

2009-08-16 @ 20:59:44
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0