Hemma nu.

Är hemma från Lollo, och tyvärr missade jag bussen i Hallunda så fick sitta där i en timma och frysa.. jag som redan är förkyld och grejer. Nog att tycka synd om sig själv! Larsson och jag hade jätte lysigt idag, vi myste med film och mums. Jag både klippte och färgade hennes hår, hon blev super fin. Nu när jag kom hem började jag packa, det jobbigaste är nog att jag inte vet vad jag ska ha på mig på kryssningen. Blir nog att köpa något i stan imorgon.. Ska jobba dessutom, både på frisören i Södertälje och ute i Sthlm, så är ni där.. säg till :) Är ni över 18år så kan ni få en lapp av mig till Göta Källare, Fri Entré och billig dricka. Men innan vi börjar jobba i stan MÅSTE jag bara titta om jag hittar nåt att ha på mig. Blir väl att gå in på Gina.

Min lista vad jag vet nu är:
Dagen efter kläder
Neccesär med smink, badrumsartiklar m.m
Nya skorna

twilight boken
mobilladdare
kortlek
köplista på saker som ska köpas i taxfreen till folk

Sen är det mycket kvar, må jag säga;

festkläder
tandborste, tandkräm
jacka?!
... vet att det är mer, men kommer inte på vad det är! Måste fråga Dennan sedan. Puss /ella<3

Kommentarer
Postat av: LINDEROTH

twilightboken? ska du läsa? hahaa

2009-08-19 @ 13:47:51
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0