Hemma från jobb nr 2.

Som sagt, är hemma nu.. det blev inte så många lappar utdelade. Men det kändes som att dom man delade till ville ha. Och så kanske tre som slängde rakt framför ansiktet på mig, men ´whaterver.. det finns ju skitstövlar överallt, right?! :) Har varit över hos Dennan också, vi kollade på Paradise Hotel tillsammans,. blir nog inte uppe så länge för imorgon är det skolan som gäller. Urk för första dagen! Ville berätta en skit söt sak iaf, när jag kom till jobb nr 1 idag hade dom köpt födelsedagspresenter åt mig :') blev tårögd! Fick kläder, jättefina faktiskt. Dom vet att jag använbder leggins ofta så dom anpassade allt till det, åh.. man märker att dom inte bara tar mig som en städhjälp.. utan som en vän/arbetskollega. Måste fixa något riktigt till var och en som avskedspresent när jag tar studentet. För att visa att jag tycker samma om dom såklart.

Dom här snygga legginsen var ett av plaggen jag fick från All Skön Samling.. resten får ni se efter kryssningen -, tack ännu en gång allihopa. /ella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0