har haft bloggpaus

Heeej allihopa. Mycket har hänt i helgen men det fungerade inte att mobilblogga - tyvärr! Men nu är jag ju tillbaka och kommer nog bildblogga om helgen imorgon när jag kommit hem från jobbet. Ja, jag ska jobba.. mån, ons, fre.. kanske blir tors också om man får hoppas. Vill ha så mycket pengar som möjligt. Efter jobbet på fredag åker jag direkt till fagersjö för ytterligare jobb. Tror det blir 3klippningar och 2 färg och sling.. Kommer inte åka hem om jag inte måste tror jag. Kommer vara lite väl jobbigt. Fast kanske måste för på lördag blir det dop! Lilla Leon (en vän som fått en lite bebe med namnet Leon) ska döpas och efter dopet åker Jill och jag till stockholm för shopping. Fyfan va jag längtaaar! SKOR, TUNIKOR, SMINK, HÅRFÄRG och allt ska shoppas! me love <3

Jag måste nog dra, för jag ska hoppa in  duschen och sedan lägga mig. Det blir en tuff dag imorgon som startar med en permanent ! Någon som vill berätta något roligt som du gjort i helgen? /ella<3

mongo/ego pic on me!

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

sv: jag vill köpa en laptop (a)



FUCK VAD ALLTING HAR SKITI SIG! du kommer kunna shoppa en massa, och själv kan jag bara röra mina 400 :( jag har köpt skor, som nu inte kommer vara till en användning. jag tror tammefan att om du inte har fest så ska vi ha grillmys med folk, kanske något som vi kan ha tillsammans? för jag vill ha mina skor i användning, och jag vill köpa min dricka så vi kan feeesta! JAG VILL FEEESTA ELLA, ÅH JAG DÖR SNART :( HAR INTE FESTAT PÅ EN SÅDÄR, 100 ÅR?! :'(

2009-08-02 @ 23:19:35
URL: http://sohardtofind.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Ella. när har du tid för mig? åker till Jocke på fredag och är upptagen på onsdag. Kläm in mig någonstans. Puss pårej!

2009-08-02 @ 23:40:38
URL: http://dlinderoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

HEj där, du gnällde att ingen svarade på dina snygga frågor så att jag ska svara , vad har jag gjort i helgen ? Öm, VARIT MED DIG!! Har haft de kulkul. Vi ses snart ;D

2009-08-03 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0