Godis é gott

 +
Hej alla söta, jag är här igen. Fast nu - nyduschad, med massa godis, och ett glas vatten. Haha, hm?! Någon rolig som ska se Paradise Hotel, förutom jag idag? Missade torsdagens program så det blir att titta på det nu på datan. Vill ni veta en sak jag vet om Dennan? Haha, det får ni inte.. ni får fortfarande leva i ovisshet!  (vill bara småreta min söta vän lite) Imorgon blir det skolan, och vet ni vad det betyder!? EMELY såklart, har saknat henne som fan, har saknat oss tsm i skolan. Ingen som klarar av oss, men ingen som känner oss som heller kan vara utan oss! Ska iaf blir jättekul.. fast blir att lägga sigf lite sent pga PH, men det gör mig inget eftersom jag börjar 9:55 imorgon.. ska väl upp kl 8. Skönt med 'sovmorgon'.. Nej n u får jag fan ta och ge mig, jag skriver inget värdefullt bara för jag e lite flumm nu. Därför ska jag koppla av med lite godis och PH, loove /ella<3

Kommentarer
Postat av: Jillou

jag ska kolla ph :)<3

2009-08-24 @ 22:47:23
URL: http://jillous.blogg.se/
Postat av: Erica

När ska du förstå att Paradise Hotel suger?

2009-08-25 @ 02:42:15
URL: http://yourica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0