Första inlägget för idag

Tjenare alla söta läsare! Någon som har lika tråkigt som jag? Asså så irriterande, för jag har typ ångest! Vi har ju Samhälle och har inte varit på en enda lektion och han vi har som lärare ger oss läxor varje gång vi har lektion. Fyfan va störande det är, hittar inga lösningar till att göra läxan som är till imorn för ingen kan skicka över den. Måste alla lärare vara så jävla jobbiga? Kan liksom inte sluta tänka på det.. blir bara stressad och får fetångest!

Aja, nog om bad things.. vet ni jag har klippt mig! Hihi, kunde inte se ut som en svamp i pallet. Såg förjävlig ut! Men kan inte säga att jag blev riktigt nöjd med luggen :/ To short! Men den växer väl ut antar jag (bara för det så kommer den väl inte göra det). Men nacken blev fin och längderna på sidan.. ska nog spara ut men vill samtidgt inte se ut som en fönad sill och jag lovar dom är fula! ;) Nej nu ska jag nog logga in lite på facebook och tresexti.. Efter det blir det kanske plugg om jag finner nåt att göra! PUSS /ella<3

En nyklippt ella, satt den korta luggen i ett hårspänne (a)


Kommentarer
Postat av: jillou

SÖÖÖÖT!

2009-09-01 @ 00:33:11
URL: http://jillous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0