Förlåt för kass update,

sorry sorry sorry, men har inte varit hemma.. igår åkte jag till Madelené, vilket jag inte förstår för hon satt bara vid datan och pluggade. Kändes helt meningslöst faktiskt! Så det blev inge blogg igår. Och så kom jag ju hem från skolan nyss så det har inte blivit något under dagen heller. Fick bort min skabbiga utväxt i plugget idag. Så skönt att vara helblond igen, det är verkligen jag. Nu är det bara klippning som behövs! :) Idag skulle det ha blivit krogen med Caroline och Sophie, men har inga pengar och fick inte låna av mamma eller bosse heller.. dom kan vara så dryga ibland. Men det är väl för att dom inte vill att jag ska supa när det är skola dagen efter, eller vad tror ni? Aja, får sitta hemma idag då.. När jag har pengar ska jag iaf ut med dom har vi bestämt.. vi har snackat och velat om det i 2år snart men ingenting händer, dont ask me why. Det är väl aldrig någon som tar insiativ antar jag?! .

Men jaja, ska väl vara hemma idag.. kanske träffa Dennan lite senare och bara snacka om inte hon ska vara med Jocke. Vet ej, men det får vi väl se senare. Ska se Paradise ikväll igen, you gotta love it! Erica tycker jag e konstig som gillar det, men det tycker inte jag.. på nåt sjukt sätt lever jag mig in i programmet.. creapy i know! Lite besattvarning på mig va :D

Försökte ta en bild på mitt hår - ingen utväxt - men den blev inte så lyckad
Skriver mera sen /ella<3


Kommentarer
Postat av: Erica

Paradise Hotel suger! Det är ungefär som om de har fått ett manus att gå efter. Man ska titta på The Simpsons istället. :)

2009-08-26 @ 20:21:19
URL: http://yourica.blogg.se/
Postat av: Zina

Haha och Simpsons har inget manus?

Men jo PH verkar suga, alla såna idiot"reality"serier suger ^_^

2009-08-26 @ 22:57:19
URL: http://infiniteternity.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0