Filmtips..

Tittat klart på filmen nu och den var faktiskt bra, ett bra impulsköp!
En annan sak jag såg också var Grace is Gone och den verkar
helt fantastisk, jag vill bara gråta när jag ser ser trailern.
Vilket ni också ska få göra nu! Någon som redan har sett filmen?
Vad tycker ni om trailern eller om filmen om ni nu har sett den redan.

Vilken är eran älsklingsfilm? Några bra filmtips?
Mitt svar: Har många filmer jag bara kan se om och om igen, men någon film som ligger varmt om hjärtat är Angels eyes, den är så fin och det är verkligen ett tips till er alla!

'For every loss there is something to found'


Kommentarer
Postat av: jillou

sv: jo jag vet gumman :( Men jag mådde inte på topp då och jag var med Hanna.. <3

2009-08-31 @ 10:52:11
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0