Ella - Hissar & Dissar


1.
Jag börjar med att hissa en grupp, en sån där grupp man bara älskar att lyssna på som gör extremt bra låtar och skriver helt underbara texter som typ talar till en.. då menar jag självklart Kings Of Leon, hur grymma får man vara egentligen?!

2.  - rosett på huvudet, 5/5 får den av mig.. tycker den är enkel men hur snygg som helst. Dessutom kan jag göra den själv ! Älskar iden av en rosett, och det hade varit ännu snyggare med två flättor så att det ser ut som ett riktigt hårband.. eller vad säger ni?, som sagt älskar iden!

3. Den 3dje och sista saken jag kommer hissa idag är filmer - speciellt romantiska komedier. Fyfan va dom är älskvärda, går alltid att titta på.. om och om igen, jag tröttar aldrig! Man blir ju alltid så glad när man ser komik och ett lyckligt romantiskt slut, or am I wrong?


1. En ren diss för mig är nästan all RnB och sånt, ja! Jag vet att jag lyssnade på det jätte mycket förut och visst finns det låtar som aldrig släpper. Men i fortsättningen blir det inget sånt för mig, för jag diggar faktiskt all musik och börjar mer och mer lyssna på alla gamla rocklåtar, and I love it.. kommer nog bli helsåld på sådan musik, eller vad tror ni? Dessutom är svenskt aldrig fel heller :)

2.  Måste bara lägga en sak på min dissar lista som många av er redan vet - Jag Dissar exakt alla som tittar och dömmer folk med blicken, just hate it. Stirra inte som att man vore en utomjordling, det är fruktansvärt fult och jag blir bara sur!

3. Ja, vad säger ni?! Hissar dom som kan gå i dessa såkallade skor, men DISSAR skorna, hur fula som helst !
 

Kommentarer
Postat av: Jillou :)

jag måste faktiskt säga att jag hissar precis det du hissar, och jag dissar precis det du dissar! våra hjärnor kan funka lika ibland.. haha <3

2009-08-04 @ 22:29:13
URL: http://sohardtofind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0