Då var det kirrat..


Hejsan, har inte kunnat skriva så mycket under veckan för det har skett så himla mycket! Vet inte vart jag ska börja men kan väl säga att det blir kryssning för mig och Dennan iallafall. Så jävla great! Och på Lördag kommer folk he till mig och firar mig, det är ju bara fyra dagar kvar till jag blir 18 x.x hihi FAN VA NAJS! Lördag till Söndag natt drar jag och mina vänner ut på krogen, ska bli sketa kul <3 Och sen den mest fantastiskaste grejen av alltihopa: Emely är min klasskompis igen.. asså gissa om jag är glad? FÖRFAN! Jag måste nog vara lyckligast i hela universum, hon är den bästa verkligen.. känner ingen som är som henne, she is uniqe <3 Vi kommer mobba sönder hela skola, totalt! Eller hur Emely?

Idag har jag då varit med Dennan, och vet ni vad vi gjorde? Vi käkade pizza och tittade på min nya film - Step up 2. VI GILLAR ATT VARA ONYTTIGA, suckers! Men nu väntar jag bara på att Pardise ska börja.. har ju missat sjuttiohundra program.. woho?! or not.

Ska städa imorgon . till lördagen, kul va? Tycker ju inte jag, men det är verkligen ett måste! Kanske bakar nåt gott också, vad får ni veta imorgon förmodligen.  Ska avsluta nu, saknat bloggen men för långt får det inte bli! Love /ella<3 lite gamla bilder.
Diana kommer över på lördag också, åh saknar min storasyster <3

Kommentarer
Postat av: emlyk.blogg.se

AAAAAAAAAAH KLASSKOMPISAR ;)



VART NÄSTAN GLAD NÄR JAG SÅG BILDERNA!!!



Men du är fin blond också, mobba min hårfärg bara, gör de.



Men själv e man ju iaf äkta blondin ;) hihi

2009-08-12 @ 23:45:51
URL: http://emlyk.blogg.se/
Postat av: Jillou :)

synd att det inte blir någon crusing för våran del.. :( ville verkligen inte spricka våran tradition... <3

2009-08-13 @ 00:33:22
URL: http://sohardtofind.blogg.se/
Postat av: LINDEROTH

Kryssning for the win :D

2009-08-13 @ 01:31:19
URL: http://dlinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0