Bara några dagar kvar,

Hejsan sötisar, sitter med Jill just nu. Vi har det mysigt i egen lägenhet och allt. Ska efter detta inlägg titta på film opch bara mysa.. med ena filmen jag köpte igår - P2, en mysig liten thriller! Har färgat min botten igen och det känns super skönt, no more utväxt, fast det är lite gult kvar.. menmen! Igår blev super bra, fick inte så mycket betalt som jag hade hoppats på, men jag orkar inte bry mig.

Justja, det blev lite shopping idag också, köpte hopp-in-skor och ett par liknande leggins som jag beställde i torsdags (fast dessa var gråa). Efter jag shoppat lite så åkte ju vi på Johnnys & Leons dop. Så himla fint, dom var så söta! :D Sedan var det mat och fika i närheten och det var jätte kul, helmysigt enligt mig. <3 Åh självklart var det ju en massa snyggingar där också, så man gjorde ju bort sig som vanligt! x) Ska titta film nu, ♥LOVE♥ /ella<3


Mår skit bra idag föresten, hur mår mina söta bloggbesökare då? :)


Kommentarer
Postat av: Petra

omdu menar drinken står namn på drinken och namnet på baren i inläggen Bilder från Stockholm och Stockholm :)

2009-08-08 @ 23:43:37
URL: http://petrawartmark.blogg.se/
Postat av: Emmelie

SV: jaa :) Händer imorgon då?

2009-08-09 @ 00:31:06
URL: http://pontusblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0