Mycket gjort på bara en dag

Hallå alla besökare!
Idag har varit en rolig, men krävande dag..
ställde kl på 9.30 för jag skulle träffa vännen Larsson i Hallunda
vi skulle mötas 12 där men fick ändå stressa på morgonen
Larsson och jag åkte först till skäris för att handla dom sista julklapparna
vi var väl där ungefär 4 timmar och tittade lite.
Hittade en söt liten wokbok till storasyrran och chokladpraliner till mostrarna.
Efter det åkte vi hem till mig och hade lite mys, slog in klappar, tittade på film och åt middag
med min familj + mormor :)  Senare när Larsson hade gått kom moster och hennes kille och lämnade julklappar.
Jag fick mest, så bara väntar på att få öppna dom på julen.
Nu har alla åkt och jag ska snart lägga mig eftersom att jag ska upp tidigt imorn och jobba.

See u / ella <3

eftersom jag inte hunnit blogga under helgen visar jag en bild från gårdagen.


Kommentarer
Postat av: jill din knäppis till syster :)

VAD KÖPTE DU TILL MIG DÅ?

2008-12-25 @ 00:17:32
Postat av: ella

de du din lilla skit :D <333

2008-12-25 @ 00:19:37
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: jill din knäppis till syster :)

men jag kan säga vad du ska få? :D

du ska få en......



































D*LDO, hahaha, gissa vilken bokstav som fattas :):):)<333

2008-12-25 @ 00:23:08
Postat av: jill din knäppis till syster :)

DILDO DILDO DILDO

2008-12-27 @ 03:21:01
URL: http://enjillou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0