Mitt första inlägg ~

Hej allihopa, hoppas ni har haft en underbar dag.
Själv har den varit ganska okej.. sista skoldagen innan jul och så,
Här och nu så sitter jag på svenskan och skriver har inget annat för mig
så tog tiden till att skapa en blogg, hope you enjoy it ;)
Idag efter skolan ska jag bara ta det lugnt, åka hem och degga vid tvn och lite så.
Imorn börjar skolan ungefär vid tio i Botkyrka hallen och jag bara längtar! :D
Lovet är inte så planerat utan bara lite jobb och shopping och fester,
mer av det för ni höra när jag bloggar nästa gång.

Ciao, <3 / ella

Kommentarer
Postat av: jill

ska följa din blogg syster,<3

2008-12-17 @ 23:09:17
Postat av: siian

ojoj ännu en spännande blogg man måste följa ;)

puss

2008-12-18 @ 11:57:31
URL: http://siian.blogg.se/
Postat av: Pyret ;)

Wohooo =)



Jag ska lääsa :D

2008-12-18 @ 23:19:25
Postat av: ella

söta ni är :D <3

2008-12-21 @ 21:47:42
URL: http://bogstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0