Jul - jul, så fucking strålande, jul!

Hej alla fina människor där ute!
God jul på er, och hoppas ni haft det lika bra som jag..
Den här dagen har bara rullat på, vaknade kl 10 och slet mig upp ur sängen.
Mamma och jag fick ruscha på med städningen och blev skit stressade,
för släkten skulle komma vid två, åh herregud!
Iaf, vi städade överallt i hela kvarten eftersom vi inte hade hunnit något igår pga
handlande och allt som tog hela dagen.. plus när vi kom hem så fick vi ställa oss och baka,
göra köttbullar och paka in alla hundra miljoners varor.
Tillbaka till idag - alltså, vi städade, skyndade oss ner till centrum för julmust! ( ett måste ) hihi.
och när vi kom tillbaka va hela tjocka släkten hos oss.. kul!
Där stog man då i mjukis och linne, och jag kunde inte hoppa in i duschen
för behövde få en klänning som Diana hade köpt till mig, så där satt jag till kvart över tre, jippi! :D
Men efter det gick allt som smort, förutom att jag inte hann sminka mig, men vad ska man göra,
jag hade iaf jätte mysigt, och det var god mat, helt underbara julklappar och det var precis sådär som en jul ska vara!

Hare så himla great!
tack för att ni läser min blogg, massvis med pussar / ella <3

Kommentarer
Postat av: jill din knäppis till syster :)

myyys, ( kan de bli fredag! )

saknar dig snoppis!!<3

2008-12-25 @ 00:17:04
Postat av: ella

jaa eller hur, miss u to :( <3333 LÄNGTAR!

2008-12-25 @ 00:20:19
URL: http://bogstedt.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du haft en bra julafton! :)

2008-12-25 @ 00:24:44
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0