Andra julen

Go kväll, jag är nu hemma hos pappa och jag och syster
försöker pumpa upp en madrass som jag ska sova på, herregud så jobbigt!
vi turas om så just nu håller hon på, tränar armarna gör man iaf lätt :p
Idag har jag då firat jul här hos pappa och jag fick lite grejer..
ett tångset med plattång, krustång, locktång och värmeborste, plus klips..
perfekt till mig som går andra året i frisör :)
en parfym med ett tillhörande halsband, badsaker.. det tror jag var allt.
Jag, syster, bror och gårdskompisen robin satt och spelade kort hela kvällen också, kulkul!
Annars har jag inte gjort så mycket, sjungt lite singstar med syrran och ätit lite julmat, IGEN! x)

Aja skriver ínte mer för idag, vi hörs! /ella <3

Här har vi då lillasyster och jag. <3 enjillou.blogg.se

Kommentarer
Postat av: jill din knäppis till syster :)

ÄLSKAR DEJ MIN KNÄPPGÖK <3

2008-12-27 @ 03:19:07
URL: http://enjillou.blogg.se/
Postat av: siian

Låter som att du verkligen får träna armarna när du pumpar madrassen ;)

2008-12-27 @ 19:16:41
URL: http://siian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Alias:
Spara uppgifter?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0